lördag 19 februari 2011

Lilla Torg

Ikväll ska vi till Lilla Torg för mat och vin med våra fina kollegor. Ska bli så himla trevligt!
Igår var jag en sväng hemma hos Krisztina tillsammans med Emilie. Snacka massa strunt och klipptes lite, trevligt, trevligt!

Får tydligen ett nytt schema i nästa vecka. Men jag vet inte vad för schema det blir. Dag, natt, mitten? Vem vet!

Sträcktittar på Grey´s Anatomy! Från början! Sååå bra... och jag har fått med mig Tommy också. Han älskar det! =)

På måndag blir det Palm för brudklänningar! Vinslöv var väl ingen höjdare men jag vet nu lite mer om vad för typ av klänning jag vill ha iallafall! Så det är ju bra.
Jag vet att det är mer än ett år tills vi gifter oss men jag kan inte hjälpa att få liiiite panik ändå med allt som måste fixas. Vet inte riktigt hur jag ska ordna med mina planer som jag har. Går det att ordna? Kommer personerna att vilja göra det? Kanske ska fråga dem? Vad gör jag om det regnar? Kommer behöva Annica sen! Men först ska ju hon gifta sig! Hurra!

Nähä, in i duschen!

1 kommentar:

Annica sa...

Hurra!!!