lördag 26 mars 2011

Shit så dålig...

.. jag är på att blogga! =) I know I know! Skärper mig nu!

Idag fick vi finfint besök av systrarna Westerdahl! Bara sådär ringer de på dörren med wienerbröd och muffins... myyycket uppskattat! Så det blev lite snicksnack och mumsande idag. Efter det åkte vi till Burlöv Center för att inhandla nya jeans och kattmat! Sen kom vi hem, åt, tittade på nya Grey´s och sen somnade Tommy.... och katterna. Så nu är endast jag vaken! Som vanligt...

Senaste som hänt är väl melodifestivalmys hos Kim och Patrik (mycket trevligt), jobb (mindre trevligt) och mat/bowling/fest med mina fina arbetskamrater (också mycket trevligt)

Denna helgen är lugn... ska göra om lite i köket tänkte jag. Vi har ju som vanligt alldeles för mycket saker och alldeles för lite plats så jag måste verkligen planera om en hel del. Men det ska nog bli bra. I mitt huvudet blir det jättebra iallafall!

Börjar nya schema imorgon, fast vi går inte på förrän på tisdag. Sen är vi alltså lediga varje fredag, lördag. Det är ju skönt. Men två av tre söndagar är mindre kul att jobba tycker jag. Söndagar ska spenderas i soffan!

Åker till Stockholm över påsken. Träffa min fina syster och hennes fina Jonas. Ska bli sååå kul. De har ju ny lägenhet och allt också! Har inte träffat min syster sen i julas så det är verkligen dags nu. Kramas kramas... Vi åker med mina föräldrar upp och tåg ner. Fick sjukt bra pris på första klass om vi åker kl 8 på morgonen... men det är det värt. Frukost och Internet!

Nu märks det äntligen att våren är på väg! Så skönt... har varit så trött på kylan nu... så jag vill ha sol sol sol!!!
Kommer bli en sjukt bra sommar känner jag på mig! Vi har semester hela juli och det är bröllop och grillkvällar! Massor med mys ska det bli! Kära vänner, förbered er! =)

Nähä jag får väl titta lite på Jersey Shore nurå.... =)

Pussas

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig, igen!!
Älskar dig!
/ Pappa

Malin sa...

Jag är väl förberedd. Ska bli dötrevligt! :)