onsdag 6 juli 2011

orkar knappt...

Jag har ingen skrivlust alls... som ni säkert märker! =)

Men nu när semestern börjat så måste jag! Tvingar mig själv att iaf skriva lite...

Som sagt.. semestern börjar idag! Hurra! Kunde önskat mig lite mer sol men dagen är inte slut än! Blir att ta det lugnt idag... städa lite, packa lite, sola förhoppningsvis! Sen i helgen blir det Lilla Torg två kvällar i rad så jag får verkligen ladda batterierna! =)

Nästa vecka är det Harry Potter! Sista delen... sen är det slut! =( Kul men så sorgligt!
Vi har biljetter till både första och sista delen samma kväll, ska bli så sjukt trevligt!

Ska försöka få lägenheten värderad i nästa vecka innan Tommy åker till Ungern. Är i kontakt med folket som har hand om hyresrätterna här ute hos oss och det verkar inte alltför svårt att få sig en hyresrätt här. Bara vår lägenhet blir såld också. Till rätt pris. Får vi inte minst lika mycket som vi har lagt ut blir det nog till att bo kvar lite till! Och det vill vi ju helst slippa...

Jag har blivit beroende av Spotify! Verkligen! Men det är kul... musik är något man inte kan vara utan en enda dag! Faktiskt!

Och vi var ju på världens finaste bröllop i helgen! OMG! Jag vill göra det igen! =)  Annica och Johan! Gör det igen!
Sjukt fint... och att solen skiner precis i rätt tid när de vigs på stranden är ju ett tecken om något!
Finns mycket bilder och filmklipp på FB.

Måste städa....

Puss & Kram

Inga kommentarer: