söndag 18 mars 2012

....

Ja, då uppdaterar vi lite... =)

Söndag idag... ska iväg och handla lite nödvändigt ont så fort affärerna öppnar! Katterna behöver mat och sand och jag behöver egentligen ingenting men man vet ju aldrig!

I torsdags tatuerade jag mig. Har haft en Nalle Puh-Tigger på skuldran sen jag var typ 19. Ingen bra tatuering, ingen bra tatuerare! Men jag har tyckt om den väldigt mycket i mina dagar. De senaste åren har jag dock velat fixa till den, göra något annat där. Men istället har jag tatuerat andra saker! Men nu så! Nu sitter där en större ros! Är så sjukt nöjd, Zoi Tattoo i Malmö kan verkligen rekommenderas! Väldigt duktiga och väldigt stort! Är så van vid att det finns typ 3 tatuerare i en studio. Detta är fjärde stället jag går till. Bara i det stora rummet är där nog en fem stycken stationer. Under en av pauserna jag hade skulle jag gå på toaletten. Den i rummet jag var i var upptagen så han sa att det finns en till runt hörnan. jaha... där var typ fyra stationer till där det tatuerades! I like!

3 timmar tog det.. de första timmarna kan man uthärda smärtan, då är det inte så farligt! Och jag kan hantera smärta rätt bra faktiskt! Men sista timmen... USCH! Skinnet var så ömt så det var nästan så jag ville ligga sövd för att slippa. Men som tur var så kom Annica och höll mig sällskap. Snäll som hon är så sitter hon och visar alla sina bilder på telefonen så jag kan tänka på något annat! =) Lite lättare blev det. Men jag tror nog det syntes på mig att jag inte njöt direkt! =)
Det var ändå sååå värt det! Nu visar jag gärna min axel i linnen, är stolt och älskar alla mina fina tatueringar!

Nästa har jag klar i huvudet men det blir inte förrän jag får barn! Så det dröjer nog ett tag! =)

Annars blir livet lättare och lättare faktiskt! Förra året var nog ett av de sämre i mitt liv. Så det kan ju knappast bli värre heller. Men jag tror nog att detta året kommer bli bra. Jag trivs på mitt arbete (och det var ett tag sen jag gjorde det), jag har fantastiska vänner som alltid finns där för mig (även om jag varit frånvarande av olika anledningar så finns ni kvar, TACK), jag tänker mindre och mindre på sånt jag inte borde och min familj är lika fin som alltid!
Ska faktiskt inte klaga!

Det enda som trycker är lägenheten. Jag vill mest av allt bo kvar här. Älskar min lägenhet! Men det går inte att bo här själv om man inte är rätt så rik! =) Det är inte jag! Så det är det som jag vill hitta en lösning på. Verkligen verkligen!!!

Nu ska jag spela Draw Something! Äntligen något som jag faktiskt tycker är kul! Wordfeud kan dra sig någonstans!!

Puss & Kram

Inga kommentarer: