onsdag 5 januari 2011

Välkommen 2011

Nytt år, nya tag! 2011 ska nog bli ett bra år! Minst en kär vän gifter sig med en annan kär vän! Minst en kär vän får bäbis! Och vi är ett par stycken som fyller 30.... ojojoj...

Nyår firades i en mysig liten skog med mysiga vänner, två mysiga hundar och tre mysiga barn. Mycket mysigt alltså! Och kul var det. Och god mat!

har nu min långledighet (den långa) så nu fixas det hemma. På lördag kommer ju flickorna igen! Såååå kul! Så nu har jag fixat färdigt hela tävlingen. 4 deltävlingar blir det med mycket skojiga moment. Hade hoppats på tre lag men det verkar som om det bara blir två lag men det får väl gå ändå! Klart det gör! Det är ju vi! Så tävlingen är klar, musiken är klar. Ska bara iväg och handla lite fler priser och efterrätt. Glass med olika tillbehör... så det finns något för alla! Tydligen även popcorn... till glass! Ja, jag måste ju testa iaf! =)

Måste även packa in Malins Secret Santa-paket. Någon (jag) glömde ju den på nyår när vi skulle byta. Typiskt mig. Sa i bilen på väg dit att jag alltid glömmer något men nu kändes det som jag hade allt. Nähädu, fröken!
Men den som väntar på något gott, Malin! =)

Har alltså fått nya schemat för detta året. Om vi tar bort tre dagar i april så blir vi lediga i 19 dagar! Tjoohoo! Minisemester! Inte illa.

Lite nyårsbilder kanske...
Filip kan visa magen!

Victors (4år) regler!

Fina Malin

Kul i köket!


Fina Åse



Fina Annica visar upp en gurka!


Jag och Malin

Tommy fixar lite

Fina systrarna Westerdahl!

Fille tycker INTE om partyhatten!

Tjohooo, Nytt ÅR!!!



En (!) cigarr hade vi som alla fick smaka på... blä!


Mys i soffan!

Efterrätt! Frukter doppas i choklad!

Mys och sååå trevligt!

Johan är en mästare i köket!

Istapparna från huset! Shit!























Ja, vi hade det så trevligt så! Kunde inte varit bättre faktiskt!

Nä, nu måste jag ju städa! Och väcka Tommy, hur kan man sova så mycket?

God fortsättning på er!

5 kommentarer:

kim sa...

Ska bli så roligt imorgon! :-D

Annica sa...

Så fina vi var! Cigarren var ju mums!!!
Puss

Anonym sa...

Du är så duktig, älskade dotter!
Bra skrivet och skarpa bilder!

/ Stolt pappa

Stina sa...

Nä, Annica, cigarren var blä!
Längtar till imorgon!

Tack min pappa!!

Malin sa...

Ciggaren va fräsig. Och bilderna är väldans fina, jag snodde t.o.m. :)
Lördagen va också dötrevlig, du är så duktig med lekar och tävlingar! <3
Goooo DOOO MEEEE!!! :D