söndag 24 april 2011

Åka tåg

Sitter på tåget på väg hem från Stockholm. Första klass är bra grejer! Har precis fått frukost och wi-fi är gratis! Döbra!

Har haft en alldeles utmärkt påsk! Eftersom vi har varit på semester så har det blivit vin och drinkar varje dag! Nice! Och god mat. Vi fick även se Plura! Han med matprogrammet. Till pappas stora förtjusning! Fint väder har det varit varje dag också.

Nu är vi på väg tillbaka till verkligheten igen. Dock längtar jag hem till min dator, min säng och till katterna! Som jag ska mysa!! Jobbar igen imorgon så det blir väl att vila någon timme när vi är hemma så man orkar vända tillbaka dygnet till natt igen. Usch, vill inte... Så skönt med dagsrytm.

Nu har vi 4 timmar innan vi är hemma. Tommy surfar cyklar och jag ska läsa True Blood och spela hjärter!

Ha en fortsatt trevlig helg på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för trevligt sällskap!
/ Pappa