lördag 30 april 2011

Valborg

Idag är det Valborgsmässoafton! Tanken var att vi skulle spela spel och grilla med Vikki & KB. Men så blev Vikki sjuk så nu sitter vi här hemma själva. Visserligen grillade vi ändå och det blev sååå gott! Och nu jobbar vi imorgon så nån fylla är det ändå skönt att slippa. Men lite tråkigt är det! Tommy sover på soffan och jag sitter vid datorn. Kanske ska ta ett glas vin och liva upp stämningen här! =) Fast det är kanske ett dåligt tecken att sitta och dricka för mig själv??

Nu är iaf balkongen (den stora) fixad inför sommaren. Trallorna är inoljade, grillen är på plats och möblerna är uppe. Yey!

Senaste veckan har jag ägnat åt jobb, fikat med min vän Andreas, jobbat lite mer, fikat med lite fler folk från jobb, hämtar hem min solstol från mina föräldrar... och spelat massa dataspel! =)

Nästa vecka jobbar vi tre nätter sen är det 6 dagars frihet! Tjohej! Då ska jag äntligen få på sommardäcken på bilen (ja, det blev lite sent detta året) och det ska bli partaj och kalas hela helgen! Så jag längtar faktiskt en massa!

Om några dagar får jag hem mina EasyTone-skor! Då ska det tränas rumpa och lår! Plus att vi nu cyklar till jobb så det ser bra ut! Bilen får vila och benen får jobba! Så ska det ju vara...

Ha en fortsatt trevlig helg mina vänner!

Inga kommentarer: