torsdag 14 april 2011

Röd cykel!

Hej hopp!

Idag köpte jag mig en fin cykel. Har verkligen velat ha en sån fin damcykel. Och idag var vi iväg och gjorde ärenden så var vi inne i en cykelaffär. Där var världens finaste cykel. Verkligen! Världens finaste! Men den kostade way to much! =(  Har verkligen inte råd att lägga 6000 kr på en cykel just nu! Jag ska ju gifta mig snart!! Så jag använde mig av min iPhone istället och surfade in på blocket. Vips så hittade jag en bra annons på en Monark Karin! Ring, ring och vi åkte dit direkt! Sen hade jag en superfin, RÖD, 1 år gammal cykel med mig hem för en billig peng!
Yey me!

Så nu när det är så fint väder så blir det till att cykla till jobb. Och eftersom Tommy inte får köra bil utan mig så får han snällt cykla med! Alltså rastar jag honom samtidigt!

Igår mös jag med min fina Linda! Linda har varit min finaste sen vi började första klass! Det är jääättelänge! Och vi hade en väldigt fin dag igår. Ute och gick, pratade och pratade och pratade!  Fick även god Linda-mat och gjorde läsläxa med hennes dotter.

Nu saknar jag Linda redan!

Jag har börjat med powerwalk nu. Går 6 km några gånger i veckan. Tar en timme ungefär. Mycket skönt är det och jag lyssnar på böcker samtidigt så tiden går väldigt fort och det är riktigt skönt när man kommer hem och känner att man har varit duktig. Just nu är jag lite krasslig dock så det blev ingen runda idag. Hoppas på en snabb förbättring då det är 30-årsfest på lördag.

Nu ska jag gå och titta på min fina cykel lite... =)

Puss & Kram

Inga kommentarer: