onsdag 20 april 2011

Slemmigt värre

Hej på er!

Jag lyckades bli förkyld i fredags. På min första långledighet sen vi fick nytt schema. Hur kul är det liksom? Men jag brukar bli förkyld när värmen kommer krypandes... Nu är jag snart frisk iallafall. Bara massa slem som ska bort! För imorgon åker vi till Stockholm så då måste jag verkligen vara frisk!!

Stockholm ska bli så mysigt. Bo hos min kära syster och ut på stan på dagarna och fina middagar på kvällarna! Som vi ska mysa!!

Och eftersom jag har varit så sjuk så har jag inte fått cykla på min fina nya cykel heller. Den står här och bara längtar ut! Men på måndag börjar vi... Cyklar till jobb och så kan jag börja med mina promenader igen också! Har köpt EasyTone-skor så att benen och rumpan tränas extra mycket!!

Hoppas att er påsk blir lika fin som min!!

Puss & kram

Inga kommentarer: