tisdag 14 december 2010

Färdig!

Idag handlade jag de sista julklapparna för detta är! Klart!

Har bara två lediga dagar nu innan jul så de ska fyllas med julgranspyntning och inslagning av paket och att rimma! Man måste rimma!

Har varit på julfest med jobb! Himlans skoj blev det! Lite lite mat på julbordet men mätta blev vi ändå! Och sen en massa dans och annat skoj! Fick även skjuts både till och från festen. Tack Christer! Skönt för jag hade hemskt ont i fötterna på slutet. Usch!




Sen har jag varit sjuk också! Förkyld, blä! Lite slem kvar, annars är det bättre. Nu slipper jag bli sjuk till jul iallafall och det är ju bra!

Måste hitta på något kul till nyår... blir alltid bestämt några dagar innan, lite tråkigt! Men det brukar dock bli väldans kul ändå!

Har fått lite nya spel så ikväll ska Tommy och jag inviga dem! Hoppas jag vinner!

Sov 14 timmar idag! Tjosan! Tog en sömnpilla för att jag inte skulle vakna mitt i natten och inte kunna somna om (vilket brukar ske) så det blev istället lite längre sömn än normalt! Var helt groggy när jag vaknade. Men jag är utvilad nu iallafall.

Nä, lite spel och vin, Tack!

*smack*

Inga kommentarer: