tisdag 7 december 2010

Födelsedag!

Imorgon fyller jag år! Hurra Hurra för mig! Ett år kvar innan det stora strecket! Usch!

Jobbar sista natten ikväll sen är jag ledig i 7 fina dagar! Blir mycket som händer den veckan också! Ungefär så här kommer det se ut:

Onsdag: Går av. Hotellfrukost efter jobb med arbetskamrater. Mycket trevligt och speciellt när det är min födelsedag och allt! Hurra igen! hem sen och sova några få timmar. ut en sväng under dagen och sen på kvällen möter vi upp kära vänner och äter gott och går på bio! Harry Potter igen men va fan, den är ju så bra! Och Tommy och Annica (!) har ju inte sett den än!

Torsdag: Blir det lite födelsedagsmiddag med Tommys mamma. Tommy ska försöka sig på att laga något från Sopranos kokbok! japp!

Fredag: Nu bär det av till köpenhamn med kära familjen. Tivoli, hotell, god mat och supertrevligt sällskap! Och glöm för jesu namn inte 5-kampen!

Lördag: Hem från köpenhamn, duscha, fixa, dricka vin, Kanske få hem folk, åka till O´Learys och sen till Skeppsbron för litta julfest med jobb! Ack så trevligt!

Söndag: BAKIS! Därmed Pizza och Cola! mmmmmm

Måndag: Ja, nuuuu blir det Ullared! Tjohej! Mannen och moi! Julpapper och leksaker!

Tisdag: Sista lediga dagen och dåååå ska jag slappa och svälla lite på soffan! Lääängtar!

Ja, så ser min vecka ut! Fart och fläng men väldigt roande. Och sen är det ju nästan jul! Hurra en gång till!

Nu blir det lite mackor, Big Bang och sen sova!

Natti natti

Inga kommentarer: