fredag 12 november 2010

En ny början!

Jaha... PREMIÄR!! på min blogg! =)
Eftersom jag älskar bloggar, läser varje dag så blev det så att jag skriver lite jag med! =)

Sitter just nu kl 04.50 och har alltså bestämt detta! Alltså händer det inte mycket runt mig nu... Fästmannen sover, katterna sover, fiskarna sover... alla sover utom jag. Fast jag borde ju sova eftersom vi ska till banken kl 09.00... hmmm....

Så är det när man jobbar natt. Sjukt tråkigt. Men förhoppningsvis blir det ändring på det snart.... håll tummarna!

lalalala.... snart jul! Hurra!! Jag älskar jul, snö, kyla, regn, ja allt som hör vintern till här nere i skåne. Pappas fina hus med mest julbelysning i hela byn! Köpa julklappar, slå in julklappar, se de glada minerna när folk öppnar sina julklappar! Ok, det är kul att få julklappar också.. Kalle Anka (våga inte ta bort) Granen som oftast är sneeee, Julmusik (bästa), Julmaten ( eller inte så mycket, jag äter ju bara en bråkdel ändå), och mest av allt älskar jag stämningen!!!

jaha, inte mycket till premiärinlägg kanske men nu är ju faktiskt klockan jättemycket så jag måste nog försöka sova... lite...

Puss & kram

Inga kommentarer: