måndag 15 november 2010

Lite klarhet

Jaha, satt i telefon i morse.... först med tele2 som inte kunde svara på varför min telefon blivit tillbakaskickad. Så då ringde jag till servicestället. Det enda hon kunde se på sin dator var att det "nog" berodde på att de inte hittade något fel men hon tyckte det var konstigt att jag inte fått något meddelande med paketet. Jaha!

Jag har ju i helgen skickat mail till Brightpoint, de som verkligen sitter och lagar och fixar så nu fick jag svar direkt från scannerkillen. Han såg att mitt paket blivit inscannat hos dem men inte behandlat och kunde inte svara på varför det hade skickats tillbaka till mig utan att det hade blivit ett misstag! jaha!

Så nu får jag hem nya papper så jag kan skicka in den igen! Alexander (inscanningskillen) skrev iaf att när jag skickat iväg paketet så ska jag maila honom direkt med kollinummer så ser han till att telefonen blir behandlad direkt på studs!

De har alltså scannat in paketet, öppnat det, packat om det och skickat tillbaka det!

Icke att jag ger mig!

Anyway.... Jag har börjat titta på Tre Kronor! Shit vad man kommer ihåg mycket när man tittar! Sjukt kul! Speciellt med alla gamla märken och kläder och allt sånt som man själv hade på den tiden! Gamla Lätt & Lagom-paket, fula gamla polisuniformer, tegelstenstelefoner och hattar av alla dess slag!
Det konstiga är att jag har nu sett två säsonger och tyckar att nu har ju det mesta hänt och snart kommer väl Sten Frisk och  ska spränga alla där i slutet... Men det är ju åtta säsonger kvar!!!! Vad mer händer egentligen???
Men det är roligt iaf!

Jaha nä, ska väl tvätta klart så jag har kläder för jobbdagarna också!

På fredag är det Harry Potter!!!!!!! Hurra!

Puss & kram

Inga kommentarer: