fredag 26 november 2010

Hurra!

Hurra Hurra Hurra!!
Fick min telefon igår! Min Nya telefon!
Någon dag efter att jag skickat in den en andra gång så fick jag mail från service-killen som skrev att de skickar ut en helt ny telefon till mig! Yey me!

All is well!

Har nu jobbat färdigt denna veckan så nu har vi 5 dagar ledigt. Känns bra! Imorgon kommer KB och Vixi-Pixi på spelkväll och på söndag blir det adventsmys i Staffanstorp!
Har redan ätit två burkar pepparkakor, 10 kr på Ica! Super!

Snart jul och snön är här, fantastiskt!! Dock har jag fått gå runt i snön i gympadojjor tills idag. Vinterskorna var inte tvättade så jag har fått trippa fram lite försiktigt. Men nu så!! I love my boots with the fuuuur!!! =)

Har planerat massor inför vår januari-tjejträff! Tävling med 4 olika småtävlingar. Kommer bli sååå bra! Måste bara införskaffa mig lite priser också.

Jag tog tag i saken och bad om att vi skulle få lite ledigt den 23/12. Tredje året i rad som vi jobbar den natten. Nu får det vara nog. Har inte fått något svar än så vi får väl se. Måste ju kunna gå och ordna så många behovare som vi har. Lite rättvisa ska man kunna be om!

Nähä, på med vinterskorna och ner till Ica och handla mat.

*smack*

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ja, nu börjar det bli lite ensamt i s-torp den 23:e. Ni missar ju både Ett påron till farsa och äggtoddyn...Revolution!

Stina sa...

jag jobbar på det...