torsdag 18 november 2010

Nytt försök

Jaha, då skickar jag in min telefon IGEN! Så håller vi tummarna för att den ska bli lagad denna gång!

Jobba inatt och imorgon blir det Harry för hela slanten! Tur att jag har Malin med mig som är lika glad i HP som jag!

På lördag ska vi ut och klättra i träd! Tommy fick det av mig i julklapp förra året. Vi ska ut till något ställe i sjöbo och så ska man klättra bland träd ungefär 10 meter upp som typ en hinderbana. Givetvis har man säkerhetslinor annars hade jag aldrig gjort det. De som känner mig vet att jag är lite lätt klumpig så det hade ju aldrig gått! =) Men det ska bli kul!

Och nu får det gärna komma en massa snö för nu har jag vinterdäcken på! Så kom igen! Snö Snö Snö!!!

TTFN...Tah tah for now

1 kommentar:

åse sa...

Stina, man hitkallar INTE snön! Ha det så kul i träden, be Edward springa hem till MIN skog om du ser honom där uppe! =) puss